О ПРОЕКТЕ

Портал Best Marketing предоставляет информационно-аналитические продукты по различным отраслям промышленности.
Цель портала Best Marketing своевременно обеспечить всех пользователей портала актуальной и точной информацией о рынках.

ОБЗОРЫ

25 Декабря 2012

Декабрьское предложение от Информационного агентства Credinform: 30% скидка на маркетинговые обзоры!
При покупке любого из предложенных только в декабре 2012г. исследований Вы сэкономите тысячи рублей, воспользовавшись скидкой 30%.

11 Января 2010

Антикризисная оперативная сводка по рынку очистных сооружений
Аналитическим подразделением ИА «Трейд.Су» - агентством «Бизнес-Монитор» был проанализирован рынок очистных сооружений Москвы, Московской области, а также Брянской, Калужской и Тверской областей.

26 Декабря 2009

Российский рынок мельниц для разрешения проблемы мокрой дезагрегации дисперсных частиц на протяжении 2007 - 2008 годов демонстрировал стабильную динамику развития. По сравнению с 2007г. рынок вырос примерно на 15%.
В развитии рынка мельниц в 2007 - 2008 годах действовал ряд тенденций и трендов: стабильно высокий спрос со стороны основных потребляющих отраслей (лакокрасочной, строительной, химической, рудной и нерудной, керамической).

ГОТОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

Недвижимость, строительство и архитектура


Ukraine Marble and Granite Market Overview 2011

География исследования: Украина
Количество страниц: 26
Стоимость, руб.: 29 900
Способ предоставления: электронный

Получить исследование

Аннотация
Desk research based on secondary data.
The main sources of Commerce and Industry of Ukraine, "Business", "Contracts", Ukrstat, www.stone.com.ua, «Expert", "Investment Newspaper," "The power of money," the company "Insteh", "Ukrainian Association of Experts stone "
Содержание отчёта
  • 1. Market
    1.1. Product
    1.2. Market structure
    1.3. Market capacity and dynamics
    1.4. Import, export
    1.5. Market Issues
    1.6. Market forecast for 2-3 years
    2. Competition
    2.1. Key Players
    2.2. Marketing Policy
    2.3. Pricing Policy
    3. Consumers.
    3.1. Seasonality
    3.2. Segmentation of consumers
    3.3. Consumption patterns
    3.4. Consumer preferences
    4. Applications

  • Pic. 1.2.1. The market structure of marble and granite in the Ukraine in 2010,%
    Table. 1.3.1. Stocks of the decorative stone in Ukraine 01.01.2010
    Pic. 1.3.1. The market dynamics of marble and granite in 2006-2010., Mln. UAH
    Pic. 1.3.2. Market Dynamics granite in Ukraine in 2006-2010., Mln. UAH
    Pic. 1.3.3. Market Dynamics marble in Ukraine in 2006-2010., Mln. UAH
    Pic. 1.3.4. Monthly dynamics of mining granite in Ukraine in 2010 -2011 years., thousand cubic meters. m
    Pic. 1.4.1. Dynamics of import of marble, travertine and alabaster in Ukraine in 2006-2011., T
    Pic. 1.4.2. Dynamics of imports of products made of marble, travertine and alabaster in Ukraine in 2006-2011., T
    Pic. 1.4.3. Geographic pattern of imports of marble, travertine and alabaster in Ukraine in 2010,% (in kind)
    Pic. 1.4.4. Geographic pattern of imports of marble, travertine and alabaster to Ukraine in January-April 2011,% (in kind)
    Pic. 1.4.5. Dynamics of imports of granite, porphyry, basalt, sandstone, in Ukraine in 2008-2011., T
    Pic. 1.4.6. Dynamics of imports of granite in the Ukraine in 2006-2011., T
    Pic. 1.4.7. Geographic pattern of imports of granite in the Ukraine in 2010,% (in kind)
    Pic. 1.4.8. Geographic pattern of imports of granite in the Ukraine in January-April 2011,% (in kind)
    Pic. 1.4.9. Dynamics of imports paving stone, curbs and paving tiles in Ukraine in 2006-2011., T
    Pic. 1.4.10. Geographic pattern of imports paving stone, curbs and paving tiles in Ukraine in 2010 (in kind),%
    Pic. 1.4.11. Geographic pattern of imports paving stone, curbs and paving slabs to Ukraine in January-April 2011 (in kind),%
    Pic. 1.4.12. Dynamics of imports of tiles and cubes for mosaics in Ukraine in 2006-2011., T
    Pic. 1.4.13. Geographic pattern of imports of tiles and cubes for mosaics in the Ukraine in 2010,% (in kind)
    Pic. 1.4.14. Geographic pattern of imports tile and mosaic cubes to Ukraine in January-April 2011,% (in kind)
    Pic. 1.4.15. Dynamics of export of marble, travertine and alabaster from the Ukraine in 2008-2011., T
    Pic. 1.4.16. Exports of marble, travertine and alabaster from the Ukraine in January-April 2011,% (in kind)
    Pic. 1.4.17. Dynamics of export of products made of marble, travertine and alabaster from the Ukraine in 2006-2011., T
    Pic. 1.4.18. Dynamics of export of granite, porphyry, basalt, sandstone, and others from the Ukraine in 2008-2011., T
    Pic. 1.4.19. Dynamics of export of products made of granite from Ukraine in 2006-2011., T
    Pic. 1.4.20. Exports of products made of granite from Ukraine in 2010,% (in kind)
    Pic. 1.4.21. Exports of products made of granite from the Ukraine in January-April 2011,% (in kind)
    Pic. 1.4.22. Dynamics of export paving stone, curbs and paving slabs from the Ukraine in 2006-2011., T
    Pic. 1.4.23. Exports of paving stone, curbs and paving slabs from the Ukraine in January-April 2011 (in kind),%
    Pic. 2.1.1. The distribution of the market production of marble and granite areas of Ukraine in 2010,%
    Table. 2.1.1. Major market players are mining and processing natural stone in Ukraine in 2010
    Table. 2.3.1. Prices of granite tiles and slabs in Ukraine in 2011
    Table. 2.3.2. Prices for marble, travertine, onyx in 2011
    Application - Major operator’s contact

Получить исследование