О ПРОЕКТЕ

Портал Best Marketing предоставляет информационно-аналитические продукты по различным отраслям промышленности.
Цель портала Best Marketing своевременно обеспечить всех пользователей портала актуальной и точной информацией о рынках.

ОБЗОРЫ

25 Декабря 2012

Декабрьское предложение от Информационного агентства Credinform: 30% скидка на маркетинговые обзоры!
При покупке любого из предложенных только в декабре 2012г. исследований Вы сэкономите тысячи рублей, воспользовавшись скидкой 30%.

11 Января 2010

Антикризисная оперативная сводка по рынку очистных сооружений
Аналитическим подразделением ИА «Трейд.Су» - агентством «Бизнес-Монитор» был проанализирован рынок очистных сооружений Москвы, Московской области, а также Брянской, Калужской и Тверской областей.

26 Декабря 2009

Российский рынок мельниц для разрешения проблемы мокрой дезагрегации дисперсных частиц на протяжении 2007 - 2008 годов демонстрировал стабильную динамику развития. По сравнению с 2007г. рынок вырос примерно на 15%.
В развитии рынка мельниц в 2007 - 2008 годах действовал ряд тенденций и трендов: стабильно высокий спрос со стороны основных потребляющих отраслей (лакокрасочной, строительной, химической, рудной и нерудной, керамической).

ГОТОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

Безопасность, связь и коммуникации


«Cable TV Operators in Russia»

География исследования: Россия
Количество страниц: 1226
Стоимость, руб.: 74 250
Способ предоставления: электронный

Получить исследование

Аннотация

One of the complete databases containing information about cable TV services providers operating in every Russian Federal District.

 The survey was based on the Russian cable TV services license-holders database. It also includes information concerning operators offering cable TV services without corresponding license. The database contains information about 977 Russian cable TV operators.


The information reflected in the database was gathered according to following scheme:
1.Company Name;
2.Operating Territory;
3.Channels and Extra Services Offered;
4.Equipment and Technology Used;
5.Existing Licenses;
6.Campanys Audience;
7.Ownership and Affiliation;
8.Financial Information;
9.Management;
10.Companys Background;
11.Plans for the Future;
12.Contact Information.


There is short description for each region, information about cable TV services penetration and potential of the market forestalling the description of cable TV companies operating in the region. At the end of the database there is the table with cumulative information about the region and operators in each city of the region.


Sources of Information:
Most of all open sources of information (internet, specialized press, local press, some industrial databases etc) were used during the research. The survey was also based on the Russian cable TV services license-holders database.  The information coverage for the companies could differ, since open sources of information sometimes provide only part of valuable information.

Содержание отчёта
    •  
      1. Cable TV Operators. Moscow and Moscow Region (107 companies).
      2. Cable TV Operators. Central Federal District (excluding Moscow and Moscow Region) (201 companies)
      3. Cable TV Operators. North-West Federal District (149 companies)
      4. Cable TV Operators. Privolzhsky Federal District (153 companies)
      5. Cable TV Operators. Yuzhny Federal District (83 companies)
      6. Cable TV Operators. Siberian Federal District (102 companies)
      7. Cable TV Operators. Ural Federal District (118 companies)
      8. Cable TV Operators. Far East Federal District (64 companies)

Получить исследование